Fried Green Tomatoes
Academy Award winners Kathy Bates and Jessica Tandy star with Mary Stuart Masterson and Mary-Louise Parker in this inspiring drama adapted from Fannie Flagg's best-selling novel. When an unhappy housewife (Bates) befriends a lady in a nursing home (Tandy), she hears a remarkable tale of laughter, devotion and a special friendship that defies all obstacles in this heartwarming film from acclaimed director Jon Avnet.