Iron Doors
Locked in a vault, a young investment banker faces the horror of a slow death from starvation. Who kidnapped him and why? How can he escape the concrete walls and massive iron doors that confine him? His journey of self discovery has only just began and his fight for survival will teach him values in life that he previously thought impossible.