THE WELL
On behalf of her father, a young American art restorer travels to a remote Italian village to bring a medieval painting back to its former glory. There she meets a beautiful but aging duchess and her troubled young daughter, who warns her that the painting is cursed and that she must leave before she falls prey to an evil witch who drinks the blood of tourists to achieve eternal life.