Songs My Brothers Taught Me
High school senior Johnny is about to leave the Pine Ridge Reservation when his rodeo-cowboy father suddenly dies. Reluctant to leave his 13-year-old sister behind, Johnny must face an inner conflict standing in the way of his departure, which leads both of them to rediscover the meaning of home.