On a Magical Night
In this playful new film from writer-director Christophe Honoré, we meet Maria, a woman dissatisfied with her marriage who, after a heated argument with her husband of 20 years, spends the night in room 212 of the hotel across the street from their home. There, she has a bird’s eye view of her apartment, her husband, and her marriage. In this comic romp, she confronts her past lovers and relationships on one magical night, fantasizing about the lives she could’ve lived and wondering if she’s made the right decisions.