Until I Lose My Breath
The young half-orphan Serap works in an Istanbul textile factory. She is eagerly waiting to finally move out of her sister's and brother-in-law's apartment. Because there she is only tolerated and badly treated. Her greatest hope is to find an apartment where she can live with her father, a truck driver.