Amidst the Devil's Wings
After his wealthy and powerful father is murdered, Manuel hatches a bloody revenge plot. As his quest for vengeance deepens and spreads, those responsible feel the extent of Manuel’s pain, but he soon begins to lose sight of his motives and himself.