Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
Get ready for edge-of-your-seat thrills in Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark. Indy (Harrison Ford) and his feisty ex-flame Marion Ravenwood (Karen Allen) dodge booby-traps, fight Nazis and stare down snakes in their incredible worldwide quest for the mystical Ark of the Covenant. Experience one exciting cliffhanger after another when you discover adventure with the one and only Indiana Jones.