Barb and Star Go to Vista Del Mar
Take a trip and break out of your shell with Barb and Star. From the gals who brought you Bridesmaids (co-stars and co-writers Kristen Wiig and Annie Mumolo) comes Barb & Star Go to Vista Del Mar. Lifelong friends Barb and Star embark on the adventure of a lifetime when they decide to leave their small Midwestern town for the first time…ever. Romance, friendship, and a villain’s evil plot—hold onto your culottes!