The Miracle Club
Set in 1967, THE MIRACLE CLUB follows the story of three generations of close friends, Lily (Maggie Smith), Eileen (Kathy Bates), and Dolly (Agnes O'Casey) of Ballygar, outside Dublin, who win a pilgrimage to the sacred French town of Lourdes, that place of miracles that draws millions of visitors each year. Just before their trip, their old friend Chrissie (Laura Linney) arrives in Ballygar for her mother's funeral. The women set out on the journey that they hope will change their lives, with Chrissie, a skeptical traveler, joining in place of her mother. Along the way, old wounds are reopened, forcing the women to confront their pasts even as they travel in search of a miracle.