Traveling under a false identity, Rebekka sets out on a mission to confront Morten Holand whom she shares a dark secret surrounding the death of her sister. As her plan falls apart, Rebekka is forced to face the devastating consequences of her actions and must decide how far she is willing to go to seek revenge.