Honour
The lawyers at Heder face their most difficult case yet when a popular women's running race is targeted by a terrorist attack carried out by members of the incel movement.
Law firm Heder is representing teenage rape victim Isabel, but the accused is acquitted in court. To gather evidence for the appeal, they meet with journalist CA, who is working on a scoop on a sex ring.
Heder, which in theory only represents victims of crime, faces a difficult choice now that Isabel has gone from victim to perpetrator. Nour is attacked by an unknown person who leaves a note.
The threats continue, and the lawyers realise that everything can be linked to their secret. Janni is worried about whether her DNA can be found on CA, and the women suspect that the sex ring is using an app.
The lawyers of Heder are trying to investigate the Neat app when it suddenly disappears. Now they have to find someone else in the sex ring. Finally, the women figure out how their secret may have leaked.
It's getting harder than expected to find out who's threatening the lawyers. Meanwhile, they learn more about CA's murder and Isabel's role in events.
The people behind Neat feel the pressure from the lawyers and start threatening them with murder. The women find connections they have not seen before and continue to pursue justice and truth.