Before We Die
When her colleague and lover Sven disappears, police detective Hanna Svensson takes over text message contact with an infiltrator he had placed in a criminal organization who goes by the nickname “Inez.”
Hanna and Bjorn are on the kidnappers' trail, but their attempts to rescue Sven are foiled. Christian becomes ever more involved in the Mimica clan's business, but a new assignment nearly shatters him.
Suspecting a leak in the department, Hanna, Bjorn, and their boss Tina create a clandestine group to investigate and reduce the risk of their infiltrator “Inez” being harmed. Christian is threatened.
Hanna, Bjorn, and Tina now know there's a mole among their colleagues who reports everything to the Mimica crime family. But who is it? Davor Mimica opens contact with the Mobsters motorcycle gang.
Stefan has figured out that his girlfriend Blanka is cheating on him with Christian and he's on the warpath. Hanna is determined to meet her infiltrator, but “Inez” doesn't show up to the meeting.
Now that Hanna knows her own son is 'Inez', the police infiltrator within the Mimica crime family, she wants to get him out right away and close the investigation. Christian, however, has other ideas.