Top Dog
Emily and Teddy only have two more days to find Philip and his kidnapper. Teddy discovers that his nephew and his friends are involved somehow.
Teddy and Emily finally rescue Philip and Emily prepares to make the deal of a lifetime. But how did Teddy know where to find Philip?
Once the kidnapper is revealed, it becomes clear that their problems have only just started. The kidnapping can be linked to Teddy’s conviction.