Dawn of the Planet of the Apes
Gary Oldman, Jason Clarke, Keri Russell and Andy Serkis star in the thrilling next chapter of Planet of the Apes. Ten years after a deadly virus destroys most of humanity, the human survivors find themselves on the brink of war with a group of genetically enhanced apes led by Caesar, a war that could determine which species will dominate Earth.