Unknown
Dr. Martin Harris (Liam Neeson) awakens after a car accident in Berlin to discover that his wife (January Jones) suddenly doesn't recognize him and another man (Aidan Quinn) has assumed his identity. Ignored by disbelieving authorities and hunted by assassins, he finds himself alone, tired, and on the run. On his own in a strange country, Martin seeks aid from an unlikely and reluctant source (Diane Kruger) as he plunges headlong into a deadly mystery that will force him to question his sanity, his identity, and just how far he's willing to go to uncover the truth.