Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
When his beloved grandfather leaves Jake clues to a mystery that spans different worlds and times, he finds a magical place known as Miss Peregrine's School for Peculiar Children. But the mystery and danger deepen as he gets to know the residents and learns about their special powers - and their terrifying enemies. Ultimately, Jake discovers that only his own special peculiarity can save his new friends. Based on the novel "Miss Peregrine's Home For Peculiar Children," written by Ransom Riggs.