Death of a Unicorn
A father (Paul Rudd) and daughter (Jenna Ortega) accidentally hit and kill a unicorn while enroute to a weekend retreat, where his billionaire boss (Richard E. Grant) seeks to exploit the creature's miraculous curative properties.