Vampire Zombies... From Space!
From the depths of space, Dracula has devised his most dastardly plan yet; turning the residents of the small town of Marlow into his personal army of vampire zombies. A motley crew consisting of a grizzled detective, a skeptical rookie cop, a chain-smoking greaser, and a determined young woman band together to save the world.