Veganism: Cooking for Tomorrow
Enrich your palette with some of the tastiest vegan dishes coming out of London with The Feel Good Cafe owner Idan Naor, social media superstar Clare Every (The Little London Vegan) and award winning vegan chef Brett Cobley. Fully immerse yourself in veganism and see what it's like cooking for tomorrow.