Wait With Me
From author Amy Daws: When bestselling romance novelist, Kate Smith, gets writer's block, she sneaks into a Tire Depot waiting room because her words flow there just like the complimentary coffee. She flies under the radar until the rugged, charming mechanic, Miles Hudson, notices. But she's way to intriguing to blow the whistle on. A test-drive of her new book sounds like a much better option.