Waitress: The Musical
The Tony-nominated Broadway phenomenon comes to life. Composer-lyricist Sara Bareilles is Jenna Hunterson, a waitress and expert pie maker stuck in a small town and a loveless marriage. When a baking contest offers her a chance at escape, Jenna fights to reclaim part of herself. Waitress celebrates the power of friendship, dreams, the family we choose and the beauty of a well-baked pie.