Wanted Sabata
Sabata is condemned for a murder he never committed but, as he is about to be hung, a mysterious man throws him a gun! Sabata escapes wounding the guard whom somebody else kills. Someone wants to get our friend accused for a long list of crimes, but the strength of his innocence will save him. The dramatic search for the guilty ones begins.