Warrior Father King
Ismail Cetinkaya, Kamil Lipski and Carlos Eduardo Rocha are migrants, martial artists and family people. How do they combine cage fighting and family affection? The three professional mixed martial artists live in Hamburg and had to fight for their place in society. At the same time they are looking for in their families what they were sometimes denied.