We Fun: Atlanta, GA Inside/Out
A documentary about the indie rock scene that recently exploded out of Atlanta, GA. We Fun features the Black Lips, Deerhunter, King Khan & the Shrines & more performing tracks from their groundbreaking albums. We Fun is an important piece of music history, both as a companion to the original Athens documentary as well as a stand alone film about the new music business on the new musical horizon.