We Have Always Lived in the Castle
Based on the thrilling Shirley Jackson’s novel. Merricat, Constance and their Uncle Julian live in isolation after experiencing a family tragedy six years earlier. When cousin Charles arrives to steal the family fortune, he also threatens to reveal a dark secret they've been hiding.