We Shall Not Be Moved
Socorro is a headstrong lawyer obsessed with finding the soldier who killed her brother during the 1968 student massacre in Tlatelolco, Mexico City. This need for justice masks an old guilt that has alienated her sister Esperanza and her son Jorge.