White Card
"White Card" is a film that reveals the hidden reality of the police and the "White Card" code in the Dominican Republic. A police officer (Manuel Mena) lives between two worlds, bringing criminals to justice under the Carta Blanca code. His problem is not to be executed under the system that governs him.