White Snake
Blanca, a young woman with no memory of her past, is saved by Xuan, a snake catcher from a nearby village. Together they go on a journey to discover her real identity. As they learn about her past, they uncover a darker plot of supernatural forces vying for power, with the fate of the world hanging in the balance. Inspired by one of the most ancient and enduring stories in Chinese history, White Snake presents a sumptuous tale of trickster demons, deadly mythical beasts, assassins, wuxia action, and the promise of eternal love.