Why Stop Now
Eli Bloom (Jesse Eisenberg) is a musical prodigy and he has an important audition to get to. The only problem is his mother. A recovering drug addict, she needs to get to her rehab centre, and the only person she trusts to get her there is Eli. What should be a simple task spirals comically out of control as his mother’s drug dealer turns up, and the chances of Eli getting to his audition look less and less likely.