Wi:k
Three friends feel the lethargy of living without a fixed direction. Now they realize that life after adolescence is often very different from what adults used to describe. They come across a world where they feel their talent is not appreciated. Caught on days that seem all the same, in their eagerness to break with the routine and do something with their time Zapa, Sandra and Andrés end up getting involved in the wrong business and in a problem that could cost them everything.