Wild Side
In Paris, thirty-two years old transgender woman Stéphanie is a streetwalker that lives with the Egyptian gay hustler Djamel and the Russian gay Mikhail that works in a restaurant. When the hospital where her mother Liliane is terminal calls her, she travels with her two lovers to the countryside to look after her dying mother. While at home, she recalls her childhood and how she met Djamel and Mikhail.