Wild Witch
When 12-year-old Clara is scratched by a mysterious, black cat, her world turns upside down. Soon after, Clara discovers that she can communicate with animals and that she belongs to a family of wild witches. Not only is she a wild witch, but her blood is of a rare breed; a cure to set free an ancient, evil witch. Clara must now face her destiny to rid the world from the evil forces of Bravita.