Wild
On her way home from her uninspiring job, Ania catches sight of an untamed wolf on the outskirts of the city. For a brief moment, they lock eyes and the wolf’s gaze instantly changes Ania’s life. She becomes obsessed with the wild animal, and ruthlessly determined in her desire to domesticate it.