William Dangar Adjim - GREVE, Berlin
Willy Sahel was born in N'djamena, Chad. He mixes traditional rhythms with soul, jazz and gospel, singing in his mother tongue and eight other languages. His quartet performs melodic, groovy and extraordinarily energetic music at Greve Studios in Berlin.