Without Warning: The Fury of the Volcano
On June 2018, the Fuego volcano erupted and there was no warning. Villages and neighbourhoods surrounding the volcano were buried. This is the story of those anonymous heroes who in the darkness generated by a pyroclastic cloud, allowed hope to rise again.