Wrong Rosary
Musa is a young muezzin who moves to Istanbul for the first time, to work in a mosque. He falls for his neighbor Clara, who is a Catholic woman, soon-to-be a nun. While trying to get closer to Clara, Musa meets Yakup and it suddenly becomes the story of three people’s crossing.