Young Detective Dee: Rise of the Sea Dragon
Detective Dee's first assignment with the Imperial police finds the city gripped in fear of sea monsters, which is only the beginning. Dee's investigation turns up more earthbound -- but no less deadly -- threats from the highest corridors of power.