Youth
Fred is a retired orchestra conductor staying at a luxury hotel in the Alps with his daughter Lena and his old friend Mick. Despite having no intentions of resuming his musical career, he receives an invitation that might make him reconsider. Starring Michael Caine, Harvey Keitel, Rachel Weisz and Jane Fonda.