Yves Saint Laurent
Paris, 1957. 21 year old Yves Saint Laurent is catapulted to international stardom as the successor to Christian Dior, only to be subjected to the public humiliation of beingred a few years later. Refusing to succumb to his critics, Yves creates the YSL fashion house and presents to the world the first-ever‘ready to wear’ collection, shocking the world of couture. It becomes one of the most famous brands in fashion and despite his own doubts and demons, Yves manages to turn the sleepy world of fashion upside down.