Zameer
Maharaj Singh, proud stallion owner, lives with wife Rukmini and son Chimpoo. Dacoits attack, killing one. Maan Singh swears revenge, abducting Chimpoo. Years later, Badal arrives, claiming to be Chimpoo. Love blossoms between him and Sunita. Badal confesses he's not Chimpoo. Maharaj keeps it secret from Rukmini, but fate may reveal the truth.