Zero Fucks Given
Cassandra is a flight attendant for a low-cost airline, always willing to take on extra hours and carrying out her duties efficiently. On the side, she floats between dating apps, parties, and lazy days. When she suddenly gets fired, will she finally confront what she was running away from?