ZZ Top - That Little Ol' Band From Texas
Produced by the Emmy award-winning Banger Films, ZZ TOP: THAT LITTLE OL’ BAND FROM TEXAS tells the story of how three oddball teenage bluesmen - Billy Gibbons, Dusty Hill, and Frank Beard – became one of the biggest, most beloved bands on the planet, all while maintaining a surrealist mystique that continues to intrigue fans and entice onlookers 50 years after the band’s inception.