Disney's 101 Dalmatians Disney's 101 Dalmatians
Home Is Where The Bark Is
Roger and Anita announce that they are moving to a house in the country. Meanwhile, Cruella has plans to bulldoze the farm and send the animals to a glue factory.
When Lucky is a contestant on his favorite game show, he seeks a partner who can help him win. Lucky is determined to win a race to move up in the Bark Brigade.
Tired of being bullied by Mooch, Rolly turns into a tough guy. Cruella plots to send the Dearlys out of town to impress the owner of a big discount store.