1993: Berlusconi Rising
July 24, 1993. Raul Gardini's suicide triggers an earthquake. The “Pool” has lost a key witness in the Enimont investigation and Giulia feels responsible for that.
Leo returns home and faces the dire truth about his political career; Pietro confronts the Professor about his relationship with Bossi; As Veronica shares more sordid details about her sex life, she finds her interviewer is drawing closer to her.