2 Broke Girls 2 Broke Girls
Kat Dennings and Beth Behrs star in this new comedy series from Michael Patrick King as waitresses in the same colorful Brooklyn diner who strike up an unlikely friendship.
A battle erupts over a shirt after Max introduces Caroline to shopping at thrift stores; a sarcastic street artist (Nick Zano) flirts with Max.
Max gets a taste of Caroline's posh life when they break into her former townhouse to retrieve her night guard. Recurring guest star NICK ZANO appears as Johnny.
Caroline and Max throw a ‘90s-themed party to attract rich hipsters and raise money for their business. Caroline is horrified to see her ex-boyfriend (TRAVIS VAN WINKLE).
Caroline tries to build herself a Murphy bed, the kind which folds into the wall, in Max’s apartment. Meanwhile, the chemistry between Max and Johnny (NICK ZANO) heats up.