3 Rabbits
Christmas Gift
Santa Claus dropped a carrot into a cave. The three rabbits compete with each other to get the carrot. Eventually they decide to share, only to realize that the carrot was really a firework!
Toffee always teases Jumpy, so when Jumpy sees a honest sea turtle he decides to tease him. But the sea turtle suddenly turned into a super strong Hercules.