365: Repeat the Year
Ten individuals, including police detective Ji Hyeong Ju (Lee Jun Hyuk) and web comic artist Shin Ga Hyeon (Nam Ji Hyun), are given the extraordinary chance to "reset" their lives by going back exactly one year. Initially thrilled by the opportunity to correct past mistakes, they soon discover that this second chance comes with a terrifying price. As mysterious deaths begin to plague the group, they realize someone – or something – is hunting them. Hyeong Ju and Ga Hyeon must race against time to uncover the truth behind the reset and the identity of the killer, before their renewed lives are cut tragically short. This drama was adapted from the Japanese novel “Repeat" by Inui Kurumi.