5→9 From Five to Nine
At twenty-eight, Junko Sakuraba (Satomi Ishihara) dreams of living and working in New York City but is stuck teaching English. While disappointed by her unfulfilled aspirations and lack of romantic experience, she attends a funeral where she meets Takane Hoshikawa (Tomohisa Yamashita), a handsome monk. After accidentally knocking a bowl of ash onto him during the service, Junko is mortified. Her embarrassment deepens when she is tricked into a matchmaking session and discovers Takane is the other party. Their unexpected encounters raise questions about whether their relationship is coincidental or destined. Adapted from the manga series by Miki Aihara.