Katakoi Gourmet Diary
Tokoro Madoka (Motokariya Yuika), or Koro, is a successful editorial staff member at Juice magazine who struggles with romantic relationships. Despite being in her thirties, she has fallen in love with her colleague Hiraoka Naoya (Hiraoka Yuta), whom she admires from afar. Seeking advice from a colleague, Koro begins tracking Naoya's favorite meals, hoping to understand him better and potentially spark a connection. Her strategy involves trying the same foods he enjoys, creating elaborate fantasies about their potential relationship while maintaining a distance. Though her culinary pursuit doesn't directly bring her closer to Naoya, it reveals her endearing and imaginative approach to love. This is a 2020 Japanese romantic drama directed by Hirabayashi Katsutoshi that explores one woman's unique and humorous journey to romance.